۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | April 20

اولین دانشنامه تخصصی نرم افزارهای امنیتی

امنیت نرم افزار

    









دانلود آنتی ویروس کاسپراسکای برای موبایل Kaspersky Antivirus Mobile v9.0.49 Final

توضیحات

در پست امروز وب سایت سافت سکوریتی فارسی  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که امنیت کامل گوشی موبایل شما را فراهم میسازد. نرم افزار Kaspersky Antivirus Mobile یکی از محصولات جدید لابراتوار کاسپراسکای می باشد که میتواند از گوشی شما در مقابل بد افزارهای و فایل های مخرب محافظت کند. این آنتی ویروس […]

در پست امروز وب سایت سافت سکوریتی فارسی  نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که امنیت کامل گوشی موبایل شما را فراهم میسازد. نرم افزار Kaspersky Antivirus Mobile یکی از محصولات جدید لابراتوار کاسپراسکای می باشد که میتواند از گوشی شما در مقابل بد افزارهای و فایل های مخرب محافظت کند. این آنتی ویروس بسیار قوی تمام راه های ارتباطی گوشی شما را مانند وایرلس، بلوتوث، مادون قرمز، پیغام EMS، پیغام MMS، مرورگر و اتصال به کامپیوتر که ممکن است فایل های مخرب از طریق آنها وارد گوشی شوند را به صورت دقیق زیر نظر میگیرد. همچنین نسخه جدید این نرم افزار شامل بخش های Anti-Virus, Anti-Spam, Anti-thief, Firewall, Encryption, Parental Controls می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
پس از نصب نرم افزار به هیچ عنوان آنرا اجرا نکنید. وارد پوشه Patch شده و فایل موجود در آنرا نصب نمایید پس از اینکار با اجرا نرم افزار میتوانید از آن استفاده کنید.
توجه!
این نرم افزار تنها بر روی گوشی هایی که از سیستم عامل سیمبیان پشتیبانی می کنند قابل نصب می باشد.

مطالب مرتبط :


مدیر سایت
درود،حمید هستم . علاقه زیادی به کامپیوتر و وب دارم . روزانه زمان زیادی را در وب سپری می کنم . رشته تحصیلی ام نرم افزار بوده ، امیدوارم این سایت برای شما مفید واقع شود.
  • آیا همه آنتی ویروس های مطرح، ایران را تحریم کرده اند؟
  • بهترین آنتی ویروس های رایگان
  • جدیدترین یوزر و پسورد آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی نود ۳۲- Eset NOD32 Antivirus,Smart Security
  • دانلود آخرین نسخه جدید نرم افزار فشرده سازی WinRar

مشخصات نرم افزار

http://www.kaspersky.com/kaspersky_mobile_security

مشخصات

شرکت سازنده :   شرکت کسپرسکی www.kaspersky.com
حجم فایل :  1.41 مگابایت
تاریخ انتشار :   2011

راهنمای نصب

روش رجيستر نرم افزار با استفاده از Patch: پس از نصب نرم افزار به هيچ عنوان آنرا اجرا نکنيد. وارد پوشه Patch شده و فايل موجود در آنرا نصب نماييد پس از اينکار با اجرا نرم افزار ميتوانيد از آن استفاده کنيد. توجه! این نرم افزار تنها بر روی گوشی هایی که از سیستم عامل سیمبیان پشتیبانی می کنند قابل نصب می باشد.

رمز فایل فشرده

www.softsecurity.ir     (باز نشر توسط : softsecurity.ir)