۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | March 19

اولین دانشنامه تخصصی نرم افزارهای امنیتی

امنیت نرم افزار

    









دانلود آخرین نسخه جدید نرم افزار فشرده سازی WinRar

توضیحات

   WinRAR 5.00 Beta 7 – قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا همانطور که می دانید سایتهای مختلف برای اینکه بتوانند فایلهای حجیم را برای دانلود بازدید کنندگان خود قرار دهند می بایست آنها را فشرده کنند. خب سافت سکوریتی فارسی هم از این ماجرا مستثنی نبوده و تمام فایل هایی که برای دانلود […]

 

 WinRAR 5.00 Beta 7 – قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا

همانطور که می دانید سایتهای مختلف برای اینکه بتوانند فایلهای حجیم را برای دانلود بازدید کنندگان خود قرار دهند می بایست آنها را فشرده کنند. خب سافت سکوریتی فارسی هم از این ماجرا مستثنی نبوده و تمام فایل هایی که برای دانلود در اختیار کاربران محترم قرار می دهد فشرده می باشد.

برای فشرده سازی فایلها و اجرای آنها شما نیازمند به داشتن نرم افزاری هستید که اینکار را انجام دهد. امروز در سایت سافت سکوریتی جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار فشرده ساز جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار WinRAR یکی از معروف ترین و پر کاربرد ترین نرم افزارهای فشرده سازی می باشد که قادرست فایل هایی با حجم ۸,۵۸۹ بیلیون گیگابایت را فشرده کند. بیشترین کاربرد این نرم افزار در ساخت و اجرای فایلهایی با فرمت RAR می باشد.

WinRAR 5.00 – قوی ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا

 WinRAR نرم افزاری نام آشنا برای کاربران سیستم های کامپیوتری می باشد. نرم افزاری که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه آرشیو از فایل های خود می باشند. همچنین به کمک این نرم افزار کاربران قادر به فشرده سازی یک فایل می باشند و این امر در بسیاری از موارد برای کاربران ضروری است و همچنین از دیگر کاربرد های این نرم افزار می توان به تهیه فایل های فشرده به صورت تکه تکه شده از یک فایل با حجم بالا یاد کرد. به عنوان مثال می توان یک فایل ۱۰۰ مگابایتی را به ۱۰ قسمت ۱۰مگابایتی تبدیل نمود که این عمل در زمان هایی مختلفی به کاربر در انجام امور کمک خواهد کرد که به عنوان مثال می توان به ارسال این فایل بر روی یک سایت اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت RARLab می باشد. از ویژگی های نسخه جدید این نرم افزار می توان به ایجاد تغییرات در الگوریتم های فشرده سازی WinRAR برای بهره گیری بهتر از پردازنده های چند هسته ای ، افزایش سرعت بسته به نوع داده ها و حجم فایل، کاهش استفاده از رم کامپیوتر و استفاده از فرمان “یافتن فایل” برای جستجوی فایل های ذخیره شده با پسوند۷Zip اشاره کرد.

این نرم افزار علاوه بر اجرای فایلهای RAR و ZIP می تواند فایلهای فشرده با فرمت های CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, 7Z, Z را نیز اجرا و ویرایش کند. امکان قرار دادن پسورد بر روی فایل های فشرده و نیز قابلیت تعمیر آنها از جمله ویژگی های بسیار خوب این برنامه به شمار می رود.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
– قابلیت فشرده سازی و سریع و مطمئن فایل ها.
– امکان ساخت و اجرای فرمتهای معروف کمپرس RAR و ZIP.
– امکان قرار دادن پسورد در هنگام فشرده سازی فایلها.
– قابلیت استخراج سریع فایل ها از حالت فشرده.
– قابلیت بازیابی و تعمیر فایلهای کمپرس شده.
– پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله زبان فارسی.
– امکان نصب اسکین برای تغییر ظاهر نرم افزار.
– سازگار با ویندوز های مختلف.

– افزایش سرعت فشرده سازی تا ۳۰% نسبت به نسخه های قبلی.
– ارتقا نسخه UDF به UDF 2.50 جهت استخراج فایل های Blue-ray ISO.
– قابلیت نمایش رمز عبور در هنگام تایپ جهت استخراج فایل فشرده.
– بر طرف شدن مشکل استخراج فایل ها با نام های طولانی.
– بهبود عملکرد قسمت بازیابی نرم افزار.

– و …

هر دو نسخه ی ۳۲ بیتی x86 و ۶۴ بیتی x64 نرم افزار را  برایتان قرار داده ایم که شما می توانید نسخه ی مرتبط با سیستم عامل خود را نصب نمایید.

 

 

 

مطالب مرتبط :


مدیر سایت
درود،حمید هستم . علاقه زیادی به کامپیوتر و وب دارم . روزانه زمان زیادی را در وب سپری می کنم . رشته تحصیلی ام نرم افزار بوده ، امیدوارم این سایت برای شما مفید واقع شود.
  • آیا همه آنتی ویروس های مطرح، ایران را تحریم کرده اند؟
  • بهترین آنتی ویروس های رایگان
  • جدیدترین یوزر و پسورد آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی نود ۳۲- Eset NOD32 Antivirus,Smart Security
  • دانلود آخرین نسخه جدید نرم افزار فشرده سازی WinRar

مشخصات نرم افزار

WinRAR is a lightweight, flexible, and easy-to-use archiving utility that can unpack most archive formats, as well as compress to both RAR and ZIP. Free to try for 40 days ($29 for single license), WinRAR is a top dog in the compression category.

WinRAR's interface is about as simple as it gets. Start creating (or add to) an archive by dragging and dropping your files into the interface or by browsing through the Folder Tree side panel (when enabled). From there, the most common functions are laid out in the form of colorful, mostly intuitive icons along the top, which can all be customized by downloading themes from the company's Web site. You can Add files to, Extract, Test, Delete, or even Repair archives right from the main interface. Drop-down menus house the program's more advanced features, including self-extracting archives, archive locking

WinRAR is a 32-bit / 64-bit Windows version of RAR Archiver, the powerful archiver and archive manager. WinRAR's main features are very strong general and multimedia compression, solid compression, archive protection from damage, processing of ZIP and other non-RAR archives, scanning archives for viruses, programmable self-extracting archives(SFX), authenticity verification, NTFS and Unicode support, strong AES encryption, support of multivolume archives, command line and graphical interface, drag-and-drop facility, wizard interface, theme support, folder tree panel, multithread support and Windows x64 shell integration. WinRAR provides complete support for RAR and ZIP archives and is able to unpack and convert CAB, ARJ, LZH, TAR, GZ, ACE, UUE, BZ2, JAR, ISO, Z, 7-Zip archives. WinRAR is available in over 40 languages.

What's new in this version: Version 4.20 significantly improves compression and decompression speed; RAR general compression algorithm is optimized for better utilization of several processor cores. While some speed gain is possible even in single processor mode, best results are achieved in multi-core environment.

مشخصات

شرکت سازنده :   rarlab.com
حجم فایل :  3.55 مگابایت
تاریخ انتشار :   2013

راهنمای نصب

اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در پنجره اجرا شده در قسمت Name نامی را به دلخواه وارد کنید به عنوان مثال www.SoftSecurity.ir پس از اینکار بر روی گزینه ی Generate کلیک نمایید سپس Yes را انتخاب کنید و در پنجره باز شده فایل رجیستر را Save نمایید.

رمز فایل فشرده

www.softsecurity.ir     (باز نشر توسط : softsecurity.ir)

برچسب ها

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

  1. شهرام نوشته است:

    شهرام با تشکر از نرم افزارهایتان

  2. Shop.Darskhoona.Ir نوشته است:

    سلام میشه لینک داخل مطلبو
    چک کنید.برای من مشکل داشت.ممنون

  3. سورن استور نوشته است:

    وای خیلی خوبه ساییتون