۹ فروردین ۱۴۰۳ | March 28

اولین دانشنامه تخصصی نرم افزارهای امنیتی

امنیت نرم افزار

    









دانلود PC Tools ThreatFire v4.7.0.53 – محافظت از کامپیوتر شما در مقابل حملات اینترنتی

توضیحات

PC Tools ThreatFire نرم افزاری برای توسعه امنیت سیستم می باشد که می تواند نرم افزارهای خطرآفرین را تشخیص داده و با آنالیز رفتار آنها ، جلوی انواع جدید ویروس ها را گرفته و از صدمه زدن به سیستم شما جلوگیری کند. این نرم افزار به صورت مداوم در برابر حملات اینترنتی، نرم افزارهای خطرآفرین […]

PC Tools ThreatFire نرم افزاری برای توسعه امنیت سیستم می باشد که می تواند نرم افزارهای خطرآفرین را تشخیص داده و با آنالیز رفتار آنها ، جلوی انواع جدید ویروس ها را گرفته و از صدمه زدن به سیستم شما جلوگیری کند.

این نرم افزار به صورت مداوم در برابر حملات اینترنتی، نرم افزارهای خطرآفرین که می توانند اطلاعات شما را سرقت کنند و ویروس های مشهور یک لایه امنیتی قدرتمند ایجاد کرده و به عنوان یک آنتی ویروس قدرتمند می تواند تمامی ویروس های جدید را نیز شناسایی کرده و امنیت کامل را برای سیستم شما به ارمغان بیاورد.

با استفاده از تکنولوژی های پیچیده آنالیز که در PC Tools ThreatFire بکار گرفته شده است ، این نرم افزار می تواند با سرعت بسیار بالا تمامی خطرات را کشف کرده و فعالیت های خطرناک را کاملا قطع کند. این تکنولوژی آنالیز رفتار برای شناسایی خطرات جدید و ناشناخته که می توانند از پایگاه داده های اسکنرها بگذرند، کارآیی دارد.

بدین ترتیب شناسایی Keylogger ها ، دانلود کننده ها و تروجان ها به سادگی ممکن خواهد بود. پایگاه داده های این نرم افزار برای شناسایی ویروس های مختلف، بسیار وسیع می باشد و شامل گزینه های مختلفی برای شناسایی خانواده نرم افزارهای خطرآفرین است.تاثیر کم آن در سرعت سیستم و کارآیی بالا از ویژگی های مهم PC Tools ThreatFire آن به شمار می روند.

مطالب مرتبط :


مدیر سایت
درود،حمید هستم . علاقه زیادی به کامپیوتر و وب دارم . روزانه زمان زیادی را در وب سپری می کنم . رشته تحصیلی ام نرم افزار بوده ، امیدوارم این سایت برای شما مفید واقع شود.
  • آیا همه آنتی ویروس های مطرح، ایران را تحریم کرده اند؟
  • بهترین آنتی ویروس های رایگان
  • جدیدترین یوزر و پسورد آنتی ویروس و اسمارت سکیوریتی نود ۳۲- Eset NOD32 Antivirus,Smart Security
  • دانلود آخرین نسخه جدید نرم افزار فشرده سازی WinRar

مشخصات نرم افزار

PC Tools ThreatFire - a program to enhance the security of the system.

PC Tools ThreatFire detects malicious programs based solely on an analysis of their behavior, and therefore can block new types, the types of threats that are not recognized by the signature analyzer antivirus programs.
ThreatFire ™ continuously protects your PC against attacks by detecting malicious behavior, such as fixing your keystrokes or capture your data, rather than just look for known threats, as does the usual anti-virus software.
Through a complex analysis at the behavioral level in real time ThreatFire ™ are able to not ever ostanovlvatsya - detecting malicious activity threat.

مشخصات

شرکت سازنده :   www.threatfire.com
حجم فایل :  9.4 مگابایت
تاریخ انتشار :   2011-2012

راهنمای نصب

رمز فایل فشرده

www.softsecurity.ir     (باز نشر توسط : softsecurity.ir)

  1. saeid نوشته است:

    سلام
    حمید جان لطما منو از نرم افزار های جدیدت خبر کن